[Java lista] obix commons

Peter Verhas peter at verhas.com
2010. Júl. 16., P, 11:32:56 CEST

A "konkrétan" utalás volt egy viccre, amit ezek szerint nem ismersz.
Ezért elnézést kérek.

Egyébként szakmai büszkeség alatt arra gondolok, amit

Mon, Mar 29, 2010 at 6:04 PM

leírtam itt a listán már egyszer. Arra, hogy jó érzés ha használják a
kódomat. Ha egy kódot nem használnak, akkor ugye minek van. És ha
valaki olyan kódot gyárt, amit egyszer már valaki legyártott, akkor az
nem veszendőbe ment munka?

Péter