[Java lista] Osztott alkalmazás

Gabor Szokoli szocske at gmail.com
2010. Júl. 17., Szo, 08:50:34 CEST

2010/7/17 Levi <levpista at freemail.hu>:
> Sziasztok!
> Kicsit off a kérdésem, de itt mindig kapok valami értékes infót (hogy
> nyaljak is egy kicsit :-))

"Helyes valasz, nyalhat!"

> Egy olyan osztott alkalmazásra lenne szükségem, mint pl a seti at home.

off: mindenki a set at home-ot ismeri, pedig van folding at home is.
Vagy csak en vagyok ennyire lecsuszva a maslovi piramisban, hogy az
elobbi celjat nevetsegesnek erzem az utobbiehoz kepest?

> Van egy nagy adathalmazom, amin át kellene rágnom magam. Szerencsére a
> számításokat lehetne párhuzamosítani, ha ezt az adathalmazt csomagokra
> bontanám, és szétosztanám a kliensen között.

Azt nem mondtad meg, kik-mik a node-jaid, konkretan mennyire bizol meg
bennuk? Mennyire kell automatizalni a telepitesuket?
Ezt fejtsd ki legyszi, mert addig alulspecifikalt :-)

> Ismertek olyan free progit, vagy esetleg írt már valaki hasonló témában
> alkalmazást, amit fel tudnék használni?

Hadoop, Bonic, masilyenek.

Szocske