[Java lista] JAAS login

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2010. Júl. 28., Sze, 19:50:00 CEST

Üdv,

Én Glassfish-t próbáltam, ott a kliens konténerben van egy login
modul, ami felugrik, ha akár a kliens, akár a szerver oldalon van
autentikációs kérelem (cserélhető). És utána a kliensnél van security
context propagation, ami tovább nyomja a Principal-t a szerver
oldalra.
Szóval szerintem a kliens kéri be az információkat és ő propagálja a
szervernek, és nem a szerver oldal propagálja vissza (illetve de, de
az megy automatikusan).

Viczi