[Java lista] Munka kérdés

Gábor Lipták gabor.liptak at gmail.com
2010. Jún. 2., Sze, 11:24:41 CEST

Sziasztok!

Megfordult a fejemben, hogy Győr-Moson-Sopron megyébe költözök (mivel úgy
néz ki Miskolcról el kéne mennem normális munkahelyért, de Pestre költözni
nem akarok, se külföldre). Tud bárki olyan céget, ami a határhoz közel
Ausztriában foglalkoztatna? Java közeli ember vagyok, architekt/vezető
fejlesztő munkakörök érdekelnek. Fejvadászt tudtok javasolni, akinek volna
javaslata, esetleg Bécsben tevékenykedik? Magyar és Angol a beszélt
nyelveim, úgyhogy valószínű nemzetközi cég jön szóba. Dolgozik valaki
hasonló felállásban (itthon lakik, kinn dolgozik)? Mik a tapasztalatok? Mik
a bérezési szokások, szintek? Bármi infót szívesen fogadok.

Köszi:

Lipták Gábor

ui: ugye ha ott dolgozol ahol most én, tudsz titkot tartani...