[Java lista] melyik a gyorsabb?

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2010. Jún. 3., Cs, 10:26:09 CEST

Halihó!

2010. június 3. 09.58.22 Levi dátummal ezt írta:
> Sziasztok!Szerintetek melyik a gyorsabb időben? Melyik igényel kevesebb
>  műveletet, processzor időt?

  Az if-else szerkezet elég jól natív kódra fordítható és nincs benne
példányosítás sok-sok adattal - Exception-ben lesz egy stacktrace, benne
mindenféle egyéb példány, amelyet majd össze kell gyűjtenie a GC-nek.

  Ránézésre két nagyságrenddel gyorsabb kell legyen az if-else, csináltam
mérést, nagy ciklusban 155s a try-catch és 7s a if-else, persze System.out
nélkül, mert az nagyon erőforrás igényes, elnyomná a lényeges elemeket.
--
Auth Gábor