[Java lista] várom a véleményeteket

ern0 ern0 at linkbroker.hu
2010. Jún. 8., K, 13:37:24 CEST

> Itt a bukó, fogsz mondjuk egy akár csak 1 éves projektről adni egy
> doksit, aminek fél év múlva a 30%-a tök fölösleges lesz, viszont amikor
> elkezded készíteni, akkor folyamatosan új igények fognak születni. Ergó
> egy csomó fölösleges munkát öltél bele, a célt nem érted el teljesen,
> mert sok részt a nem a megfelelő absztrakciós szinten kezeltél.

Na ja, 1 év az már baromira sok, mert ugye, azt lehet tudni, hogy mi
lesz, de hogy utána... BTW agile nélkül is megvan az, hogy 1 évet nem
fizetnek ki egyben, hanem daraboljuk, és ha már daraboljuk, akkor
részenként revizionálunk. Így válik valósággá Verhás kolléga viccelődése
(vagy az én tréfás válaszom?), miszerint az agile nem más, mint
szétszabdalt waterfall. Lásd még: igazi programozó C-ben is Fortranban
prgmozik.
--
ern0
dataflow programmer & evangelist