[Java lista] Queue - thread - kiíratás

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2010. Jún. 9., Sze, 11:32:26 CEST

Ket szal es valamelyik ConcurrentQueue kell neked a java.util.concurrent csomagbol. Egeszen egyszeru dolgozni vele. Amin erdemes elgondolkozni: ha nagysagrendekkel tobb adat kerul a queue-ba, mint amilyen nagysagrenddel tudsz olvasni belole, akkor erdemes odafigyelni hogy mi tortenjen, ha megtelik a queue. De ez szerintem nem lesz problema.

--
Üdvözlettel,
Böszörményi Péter