[Java lista] Queue - thread - kiíratás

Peter Verhas peter at verhas.com
2010. Jún. 9., Sze, 11:51:20 CEST

Nem szabad pollozni, ha alacsonyabb szinten van rá támogatás, hogy ne
kelljen. Régen UNIX alatt nem volt például támogatás arra, hogy
értesítést kapjon egy program arról, hogy ha egy könyvtárban változás
történik. De ma már van, és része lesz 1.7-től a Java-nak is. Tehát
hamarosan már ott is megbocsáthatatlan bűn lesz a pollozás.

Memória eseményekre meg már most is.

Eszi a processzort, ahelyett, hogy idle lenne, amit észrevesz az OS,
és lejjebb veszi az órajelet, csökken a fogyasztás, és a végén majd
tudunk venni még egy mély levegőt, mert annyival több oxigén marad.
Legyél környezetbarát és ne pollozz. Akkor már inkább használj JMS-t.

Amúgy meg egy világ dőlt össze bennem, hogy pont tőled olvasok ilyet.