[Java lista] egy session, több szerver

"Soós István" syntern at sch.bme.hu
2010. Jún. 17., Cs, 16:51:02 CEST

> Így előfordulhat, hogy egy idő után az egyik session érvényes lesz, míg a
> másik nem.
> Én viszont azt szeretném elérni, hogy egy user = egy számítógép = egy
> session = egy session id.

Egy favágó módszer, hogy mindkét környezetben fut egy trigger, ami 5-10-15 percenként küld egy adatforgalom nélküli requestet a szervernek, ami csak arra jó, hogy életben tartja a session-t. Persze minden megoldásnak van hátránya, ez abban lesz rossz, hogy esetleg ottfelejtett böngészőablak esetén a session-t és életben tartod a szerveren. Ugyanakkor éppen ez volt a cél, nem? :)

> A session id -t minden esetben url rewriting-el küldtem vissza (Flash és
> sima HTTP request).

Ha kicsit is publikus az oldal, akkor session id-t url-be rakni finoman szólva is lábonlövés... a google és társai mindenkinek ugyanazt a session id-s linket fogják szolgáltatni, nem lesz egy boldogság, az biztos...

Üdv,
  István