[Java lista] stack trace hiba ?

Suller Andras suller.andras at gmail.com
2010. Jún. 21., H, 18:20:05 CEST

2010/6/21 Tamás Viktor <viktor.tamas at gmail.com>:
> "Ok, viszont ez azt jelenti hogy a mintapeldat tilos használni"
> Van a Throwable-nek egy fillInStackTrace() metodusa. Ez bejohet ilyen
> esetekben. Tobbszalas kornyezetben gondolom korultekintoen kell
> hasznalni. V

Nem csak tobbszalas kornyezetben okozhat problemat. Egy korabbi
futtataskori eredmeny is siman "benne maradhat" a statikus Exception
objektumban, es a kovetkezo hiba utan ezek az inkonzisztens adatok
jelentosen felrevihetik a hibakeresest.
Szoval szerintem erdemes a kiveteleket akkor letrehozni, amikor kellenek.

Udv: psmith