[Java lista] Ant ear task

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2010. Jún. 24., Cs, 14:30:29 CEST

Akar mondhatnam en is, de sajnos itt nem opcio.

Kozben megtalaltam a megoldast is itt:
http://marc.info/?l=ant-user&m=113147888530744&w=2
Tehat valami ilyesmi lett a tortenet:
target ala megy ez:

		<property name="jar-loc" location="lib/ear" />
		<fileset id="jars" dir="lib/ear">
			<include name="**" />
		</fileset>

		<pathconvert property="classpath" refid="jars" pathsep=" " dirsep="/">
			<map from="${jar-loc}" to="lib" />
		</pathconvert>

A targeten belul az ear task ala pedig ez:

		<zipfileset dir="lib/ear" prefix="lib"/>

Tehat a megoldas - ahogy te is mondtad eloszor - valoban egy mapper volt.