[Java lista] sql futtatás deploy alatt

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2010. Jún. 25., P, 09:25:34 CEST

Sziasztok!

Előre szeretném kikötni, hogy nem vagyok nagy JEE guru, sőt még kicsi sem. :)
Mintha olvastam volna, hogy lehet olyat csinálni, hogy deploy során
eldobjuk a táblákat, létrehozzuk őket (ezt sikerült megcsinálni) és
egy sql szkripttel ezeket feltölteni. A kérdésem, hogy ezt hogyan? a
neten nem találtam semmi erre utalót, csak az unalomig ismételt példák
vannak mindenfelé.

Valakinek valami tapasztalat, tudás ezzel kapcsolatban rendelkezésre
áll? És meg is osztja velem? :)
Előre is köszönöm a segítséget!

András

--