[Java lista] sql futtatás deploy alatt

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2010. Jún. 25., P, 10:37:38 CEST

2010/6/25 Zsombor <gzsombor at gmail.com>:

> Mind a Hibernate, mind az EclipseLink elkészíti a szükséges táblákat,
> mezőket, fk-eket, viszont tetszőleges sql script végre hajtását minden
> elinduláskor Te sem szeretnéd igazából, én úgy vélem :)

Pedig pont ezt akarom. :) Lehet, hogy elsőre önszopatásnak tűnik, de
ezt akarom. :)
A szkript tartalma adat lenne. Azokba a táblákba, amit a Hibernate
megcsinál. Mondjuk azt, hogy a rendszer működéséhez szükséges
minimális adatkészlet.
Tökéletesen jó megoldás arra, hogy telepítési folyamatot tudjak tesztelni.

Nem egy rossz ötlet ez sem. :)

--
- -
--  Csanyi Andras  -- http://sayusi.hu -- Sayusi Ando