[Java lista] sql futtatás deploy alatt

TomTo:) tomto at freemail.hu
2010. Jún. 25., P, 10:45:24 CEST

Hali!

Abban az esetben, ha a JPA alatt hibernate-et használsz, a futtatni
kívánt sql-t tedd az classpath-od gyökerébe import.sql néven.
Gondolom a persistence.xml-ben már szerepel a hibernate.hbm2ddl.auto
properti, így a táblák létrehozása után a hibernate futtatni fogja az
import.sql-t (remélhetőleg ;) )

Üdv,
    TomTo:)