[Java lista] Eljárások gyűjteménye.

Tamás Viktor viktor.tamas at gmail.com
2010. Már. 3., Sze, 10:06:04 CET

Azert lehet gazos mert minel tobb osztalybol hasznalsz statikus
importot, annal kovethetetlenebb lesz hogy mi honnan jon.
Persze ha sok (>1) statikusan importalt osztaly van az eleve gyanus,
mert a kod valoszinuleg megszegi a Single Responsibility Principle-t.
Tehat esszel kell hasznalni.

Pontosan miért? Bár nagyon ritkán használtam, de mondjuk konstansoknál
szebb lett tőle a kód (egy kicsit)