[Java lista] Válasz: Version control

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2010. Már. 4., Cs, 14:11:45 CET

2010/3/4 Auth Gábor <auth.gabor at javaforum.hu>:
> Halihó!

>  Egy baj van ezzel a leírással, hogy MLM stílusú földbe döngöléssel próbál
> kuncsaftokat szerezni, tételesen leírva, hogy miért rossz az 1.4-es Svn.
> Lassan az 1.7-es jön.
>  De ha megnézem a Git hasonló leírását, akkor ott az Svn és a Hg is egy fos.
> Ha megnézem az Svn leírását, akkor nem látom ezt a fajta lehengerlő stílust.

Lehet, hogy én látom már megint rosszul a dolgokat, de ez nem úgy
működik, hogy első lépésként kitalálom, hogy mit akarok. Ezt követően
megnézem milyen eszközök vannak. Kipróbálom őket, majd kiválasztom,
hogy számomra melyik a megfelelő. Idővel ismételten fel tudom
vizsgálni, hogy milyen igényeim vannak és megcsinálom a fenti kört.
Az, hogy ki mit gondol, tapasztal pedig a tapasztalataim fényében
ignorálom vagy istenítem, hogy a két végletet említsem csak.

--
- -
--  Csanyi Andras  -- http://sayusi.hu -- Sayusi Ando