[Java lista] Válasz: Version control

István Székely istvan.szekely at i-logic.hu
2010. Már. 4., Cs, 14:33:18 CET

Hali!

Auth Gábor wrote:
> Halihó!

>   Egy baj van ezzel a leírással, hogy MLM stílusú földbe döngöléssel próbál
> kuncsaftokat szerezni, tételesen leírva, hogy miért rossz az 1.4-es Svn.
> Lassan az 1.7-es jön.
>   De ha megnézem a Git hasonló leírását, akkor ott az Svn és a Hg is egy fos.
> Ha megnézem az Svn leírását, akkor nem látom ezt a fajta lehengerlő stílust.

Nekem is pontosan ez az érzésem volt. Olyan színpadonugrálós
erőszak-marketinges, tudjuk, mire gondolok. Az svn merge valóban nem a
legszuperebb, de azért nem annyira nagy gáz. 6 ember két hétig merge-el?
Na ne már... Az SVN tutorialban is benne van, hogy ha branchelsz, akkor
rendszeres időközben húzd be a trunk változásait, különben túl messzire
távolodsz, és gond lesz a merge során.

Igazából érdekel, hogy a Mercurial hogyan kezeli a fenti szituációt. Meg
az is érdekel, hogy a local repository-k (benne több changeset sok
változása) szinkronizációja a master repoval sem okoz gondot? Kristóf,
István, tényleg ennyivel jobb a merge?

Stivi