[Java lista] Válasz: Version control

Mariák Kálmán sirkalmi at kalmiesemese.hu
2010. Már. 4., Cs, 14:36:12 CET

Azt vettem észre, hogy a hibatűrése az svn-nek egyenő a nullával. Ha
megsértem a kis belső szabályrendszerét egyszer akkor utána össze vissza
működik a reintegrate. Van pl egy két ágam egy dev meg egy live. Ha a
live ágba átkerül egy rész ág de nem merge által, hanem átmásolással
akkor ezen két rész ág között nem fog működni a reintegrate.
Más idegesítő probláma, hogy csont megegyező sorokat conflict-nak jelöl
meg. Sorolhatnám még, ha lenne időm de pont ezek a szarságok miatt
nincs :-( Ezért kérdem, hogy a cliens vagy a szerver végzi a merge
műveletet, mert lehet, hogy a subversive eclipse pluginom a szar.

--
sirkalmi