[Java lista] Válasz: Version control

István Székely istvan.szekely at i-logic.hu
2010. Már. 4., Cs, 14:55:23 CET

Kristof Jozsa wrote:

> olyat én még nem láttam subversionnel hogy amikor egy csapat egyik
> fejlesztője egy hétig magában dolgozik és nem committol és közben
> csinálnak a projecten egy olyan refactort ahol 9 maven artifactból 16
> lesz (értsd: file nem marad a helyén) plusz 5 másik dolgozik a VCS-be
> egész héten, és utána a "rogue" fejlesztő commitja conflict nélkül
> bepotyog minden a maga helyére. ezt hg-val konkrétan előadtuk..

Na így már igen. Az SVN nem kezeli jól (egyáltalán?) az ilyen
refaktorokat. Kapunk egy csomó "Skipping..." hibát, amit kézzel kell
megcsinálni. Ekkora refaktort azért nem csinálunk túl gyakran. Ha a Hg
rendesen kezeli ezt is akkor szuper, de el lehet ezt
ájlávdiszkámpeni-érzés nélkül is mondani.

> a cikk stílusa lehet h gáz (nekem semmi bajom vele) de a tények attól
> ps. van hg user a környéken aki szerint aggasztó a cikk hangvétele? :

Én SVN-t használok (egyelőre), mégsem érzem magam agykárosultnak.

Üdv,
Stivi