[Java lista] Válasz: PHP programozót keresünk

Keresztes Jozsef jkeresztes at vati.hu
2010. Már. 5., P, 09:45:04 CET

Hi !

Látjátok nem kellett volna Java vs. PHP témát nyitni most már ezek a levelek is ide jönnek :)

Amúgy én nemrég kezdtem el ismerkedni a PHP-val, kb. egy hete és LSP-vel értek egyet:
A PHP az ördögtől való. Szóval már az elején annyi marhasággal találkoztam egy hét
alatt (php.ini kutyulás), hogy kizártnak tartom hogy a PHP globálisan összehasonlítva
jobb lenne a Java-nál. Én azért ismerkedem csak vele mert akarok írni poénból kisebb
PHP-webappokat, és az tetszik benne hogy forrást mentünk notepad/gedit-tel és egyből fut a böngészőben :)
Mindenesetre nem akartam hogy újra fellángoljon a régi téma, de komolyan mondom hogy
aki eddig nem ismerte a PHP-t legalább egy hetet foglalkozzon vele hogy egyértelműen
állást tudjon foglalni Java - PHP ügyben. Ezennel a témát magam részéről lezártam.

Joe