[Java lista] Struts helyett milyen MVC?

Keresztes Jozsef jkeresztes at vati.hu
2010. Már. 5., P, 13:36:46 CET

Hi !

Ez az SQL dolog általában úgy van hogy nem egy 10 soros táblából kell a kód mező alapján a név mezőből adatot kiszedni,
hanem esetleg röpködnek a futás időben generált SQL-ek (ilyen rendszerünk is van), vagy tényleg össze van join-olva
x-millió tábla, view-k épülhetnek egymásra stb.
De mondom, én tényleg azért mosolygok az ilyen írásokon mert sosem a keretrendszerrel volt baj,
hanem mindig az SQL-részen kellett javítani.

Anno én foglalkoztam régebben Struts-al, az nagyon nem tetszett, a JavaServer Faces viszont eléggé a szívemhez nőtt.
Node mindenki használja azt ami neki tetszik, vagy rákényszerít a főnöke ;-)

Joe