[Java lista] Válasz: Version control

Tamás Cservenák tamas at cservenak.net
2010. Már. 5., P, 14:16:28 CET

Mint mondtam, az eredeti problemat biztos nem oldja meg. Kovetelmeny, hogy
real-time egyutt tudjunk dolgozni. Ha Damian becsekkel egy fixet, lehet hogy
nekem az azonnal kell. Wandisco _sem_ gyorsitja a kivaltando svn up + svn co
parancsokat. Vagy ha a futasa gyorsabb is lesz, ugyis meg kell varnom a
tartalmat, hogy a wandisco "lehozza" azt (ismetlem, nem tudom pontosam mi a
wandisco, de nem is erdekel nagyon).

Amit eddig emlegettunk, az mind "tuneti kezeles" (git-svn, wandisco), mind
valami trukkozes. Ezek kozul egyik sem fogja _soha_ teljesen megoldani a
problemat, mert a kepletben mindig ott lesz az SVN. Ezert kell a tunetet
okozot kiiktatni: svn :D

Ismetlem, az SVN szuper, mikor a csapat ott ul egy irodaban (egy szegmensen,
vagy "kozel" [halozati szempontbol] a szerverhez). DE, ez a divat kezd
hatterbe szorulni az uj trendek miatt. Nincs "kozpont", iroda, stb...

Nalunk a ceg fejlesztoi szortan vannak, mindenhol egy-ket emberrel (Brazil,
US keleti partok, US nyugati partok, Kanada, Franciao., Nemeto., Romania,
Kina, Indonezia, es Szeged ;)

Nincs olyan net szolgaltato, aki ugy tudja elhelyezni az SVN szerveredet,
hogy mindegyikunknek jo legyen (a kinai kulonben is szenved a GFW miatt, ami
plusz lassulas neki) :D

==

Csakis egy ok tart minket vissza, egy ok amiert meg mindig a "fo" cuccaink
(nexus oss, nexus pro, m2e, tycho) SVN-ben vannak (sokat mar atnyomtunk a
github-ra): az pedig a maven-release-plugin. Amint az megtanul Git-bol
releaselni, mentunk....

Thanks,
~t~