[Java lista] grails

TomTo:) tomto at freemail.hu
2010. Már. 7., V, 18:43:31 CET

Szia!

2010. március 7. dátummal ezt írta:
> Sziasztok
>
> vasarnap delutanra egy laza kis tema.. egy nem is olyan regi szalban
> ("struts helyett milyen mvc") kerult megemlitesre a grails. eddig
> elkerultuk egymast, viszont atolvasva a doksikat, egesz szimpatikus a
> grails / groovy paros. ugy tunik egesz komplett megoldast ad egy csomo
> kerdesre (ez lehet elony is, es hatrany is). ha van valakinek konkret
> tapasztalata, szivesen olvasnek rola velemenyeket.. de nem szeretnek
> web framework vilaghaborut inditani.. egy otthoni kis projektben
> [...]

Én már használtam párszor a fenti párost, igaz elég kis projektekben, főleg
regisztrációs formok, automatikus hírlevelk, stb. kezelésére. Nekem csak
pozitív élményem volt eddig vele. Haladós, könnyen tanulható, ha meg valami
extrém dolog kellene, akkor ott van alatta a Spring, illetve tetszőleges java
library-k.
A groovy egyébként magában is jól jön néha, én például db migrációnál
használtam sikerrel, illetve 1-2 alkalommal linux shell szkript helyett
(gyorsabban kész voltam vele, de ez mondjuk nem pl. a bash, hanem az én
hiányosságomnak tudható be ;) ).

Üdv,
	TomTo:)