[Java lista] Glassfish export/import

Cserep Janos cserepj at szeretgom.hu
2010. Már. 8., H, 13:26:52 CET

> Glassfish-nél van olyan móka hogy "connection pools export/import" ?
> Ugyanis áttérnénk a 2.1-ről a 2.1.1-re és jelenleg úgy néz ki újra meg kéne csinálni
> alatta a connection pool-okat, jdbc resource-kat, instance-okat, ....
> Szóval van arra mód hogy ezekből valamit ki lehetne exportálni egy fájlba,
> és visszaimportálni az új glassfish-be ?

Glassfishnek nagyon jó a CLI-je (asadmin), úgyhogy én általában egy
shell scriptet használok ilyen célra. Tudtommal export facility nincs,
de érdemes már a telepítésnél ezt használni és nem a UI-t. Egyszer egy
projekten nagyon jól jött, hogy mindent CLI-ből hoztunk létre és
scriptesítettünk, mert egy rossz helyen kiadott rm -rf-fel az egyik
kolléga lerántotta a teljes gf telepítést a migráció kezdete előtt 10
perccel...

Az ötlet amúgy nem rossz, simán lehetne egy olyan funkció ami az adott
domain.xml konfigurációt exportálná asadmin parancsokká - szerintem
érdemes lenne egy RFE-t nyitni rá.