[Java lista] websphere shared lib

Zsombor gzsombor at gmail.com
2010. Már. 8., H, 22:03:31 CET

2010/3/8 fisha <fisha at freemail.hu>

> Sziasztok!
>
> Kérdezek ezzel kapcsolatban egy java közelebbit: :)
> A System.loadLibrary(String name) metĂłdusnak pontosan mit kell
> megetetni, hogy betöltse a kívánt native cuccot?
> Ahogy látom windows alatt ez simán a dll file neve kiterjesztés nélkül.
> AIX alatt .a file esetén hogy van ez?
> Vagy már a WIN-est se értem jól?

Nem tudom, hogy AIX-on a shared objecteket hogyan nevezik el, linuxon a
"libxyz.so" betöltéséhez a System.loadLibrary("xyz")-t kell hivni.
Sajnálatosan ezeket a shared objecteket nem lehet unloadolni, így ha több
class loader egymás után meg próbálja betölteni, akkor az nem fog sikerülni.
Esetleg azzal el lehetne játszani, hogy azt a jart, aminek szüksége van a
nativ dolgokra, azt a szerver classpathjába betenni, így azt nem kell majd
újra tölteni.
 Igen, ez szopás.

Ăśdv
 Zsombor