[Java lista] Nagy Verzió Kezelő Megmondó Nyomtatvány

Zsombor gzsombor at gmail.com
2010. Már. 10., Sze, 00:17:54 CET

2010/3/9 Böszörményi Péter <zmblevlist at gmail.com>

> Es hozza is igazitod a multat? :)

> vagy
> >

> https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dEZWaWtXUG9hZ3ZEUnRvMG9STE

Természetesen :) Eddig 47 válasz érkezett, ha valaki tudja, hogyan lehet a
google által rajzolt pofás kis grafikonokat publikussá tenni - ha jól értem
csak a forrás táblázatot lehet publikussá tenni, és elárulná nekem, akkor
mindenki láthatna szép szines csíkokat. Persze, ha nem zavarna senkit sem,
akkor akár az egész táblázatot is publikussá tehetem.
 Amit eddig ebből leszűrtem :
 - a Starteam-et kedvencként jelölők nincsenek túl jó véleménnyel róla,
egyikőjük se vallotta úgy, hogy profi lenne benne, sőt, letagadták, hogy
valaha is használták volna, ráadásul az egyikük katasztrofálisként
jellemezte :) Valószínűleg félre kattinthattak :)
 - az MKS használónak részvétem, mindenki életében vannak nehéz pillanatok
:)
 - a főnök lánya jó csaj - sajna ezt nem támasztotta alá a kitöltő egyéb
adattal, úgyhogy kénytelen vagyok bemondásra elhinni :)

Az izgalmak fokozásának érdekében elárulom, a kedvenc versenyben a
Subversion vezet, és a Git és a Mercurial fej-fej mellett, de azért eléggé
lemaradva követi őket. De még mindkettő bejöhet a 2. helyre :)

Zs