[Java lista] EJB 3 jndi neve

Verhás István istvan at verhas.com
2010. Már. 10., Sze, 11:38:23 CET

Szerintem nem biztos, hogy jobban jársz mint ha a web.xml használod.
Az rendben van, hogy ha Te töltöd be a controllereket akkor nem tudod
használni az annotációt (persze ha azt is implementálod akkor még
használhatod is, nincs benne varázslat, hogy csak a kontainer
használhatja az annotációkat!!), de miért ne töltené be a container a
controllereket mint resource az "egy servlet"-ben? Vagy ha ragaszkodsz a
saját loaderhez akkor az "egy servlet"-ben még mindig használhatod a
@EJB annotációt.
üdv
vi