[Java lista] websphere shared lib - native

fisha fisha at freemail.hu
2010. Már. 10., Sze, 13:52:33 CET

Sziasztok!

Köszi mindenkinek a segítséget!

- AIX alatt úgy tűnik meggyógyult a dolog: kiszedtem a shared lib-ből a
native classpath-t, és betettem helyette a server java.library.pah-ra.
(ne kérdezzétek, ez miért számít)
-  Win alatt még nem sikerült megoldanom a problémát. Tök
véletlenszerűen (de sajna nagyon gyakran) rájön ez a duplabetöltéses
hülyeség. Azért nem értem a dolgot, mert egyetlen osztályon keresztül
használjuk csak, és annak a static blokkjában van a loadlibrary.

Üdv,
Dani