[Java lista] jdbc autocommit

TomTo:) tomto at freemail.hu
2010. Már. 11., Cs, 16:46:39 CET

2010. március 11. dátummal TomTo:) ezt írta:
> Szia!

> Szerintem nem. Az auto-commit-nak pont az a lényege, hogy minden sql
>  utasítást eleminek vesz és "befoglalja" egy-egy külön tranzakcióba.

Ráadásul, ha ne adj' Isten tranzakció közben macerálod az auto-commit-ot, az
tutira kiküld egy commitot is, ha pedig a connection-od elosztott
tranzakcióban vesz részt és úgy akarod beállítani az auto-commit-ot true-ra,
akkor még egy SQLException is jön ;) (legalább is DB2 esetében így van, de
szerintem a többi db sem nagyon tér el ettől)

TomTo:)