[Java lista] JPQL Result Type of the SELECT Clause

Szomor Attila aszomor at computertechnika.hu
2010. Már. 12., P, 16:18:34 CET

Szia István,

Ilyenkor, hogy jelölöm azt, hogy az 1-1 kapcsolat elemei igazából ugyan
abban a táblában valósuljanak meg normál attributumokként?

Valőjában azt szeretném elérni, hogy egy adott entitást többféle
feltöltöttségi szinten érhessek el, pl. nem kellenek a különböző
kapcsolati egy grid-be vagy egy kobóba stb.
Az entitásra már meg vannak írva a különböző transformáló eljárások,
ezeket nem szívesen írnám meg többször.

Több lehetőségről is olvastam,
--pl hogy egy táblát több entitáshoz is hozzárendelhetek, ekkor persze
mindegyik más osztály lesz.
--vagy egy NativeQuery-nek megadhatom, hogy milyen osztályba tegye be az
eredményt
valahogy ez utóbbit szeretném elérni, rossz esetben forgatom, egy grid-ben
úgyis lapozni kell, csak képtelen vagyok felfogni, hogy ilyen egyszerú
dolgot ne tudna a JPA, miért kell minden attributumot és kapcsolatot
beolvasni, ha épp nincs is rá szükség?

Attila.