[Java lista] JPQL Result Type of the SELECT Clause

Dénes Medzihradszky medzihradszky.denes at gmail.com
2010. Már. 12., P, 19:09:09 CET

Hogy én is megszólaljak sok okos ember mellett...

Ha jól értem, a problémád valami következő:
Egy 20-30+ attribútumos entitást kell feltölteni, mondjuk 5-6 attribútummal?

Az én megoldásom a következő volt:
Írtam az entitásban egy konstruktort a szükséges mezőkkel (persze meg
kellett írni a default konstruktort is).
A JPA lehetőséget biztosít az entitás bármely konstruktorával való
entitás létrehozásra a következő módon:
SELECT NEW package.package.Entitás(és itt felsorolom a kívánt
konstruktor szerinti mezőket) FROM Entitás
Ezt én például NamedQuery-ként adtam meg és a részlegesen feltöltött
entitást táblázatosan jelenítettem meg. Egyszerűen nem akartam sok
bonyolult objektumot létrehozni egy táblázatos válogatási lehetőség
megadásához...

Medzihradszky Dénes