[Java lista] Egy NB6.8-as buildAll script keszitese

Tamás Cservenák tamas at cservenak.net
2010. Már. 26., P, 14:47:17 CET

Mindenki úgy csinálja ahogy teccik (sic!) neki. A build management olyan
mint a szex. Valaki az alkalmi megoldásokat szereti, valaki pedig a
reproducibilis megoldásokat.

Choose your own poison. De utána ne gyere nekem a szérumért kuncsorogni! :D

Más, súgva: http://polyglot.sonatype.org/

Thanks,
~r~

(Az "r" az álnév)