[Java lista] Válasz: Re: Egy NB6.8-as buildAll script keszitese

Peter Verhas peter at verhas.com
2010. Már. 29., H, 08:32:48 CEST

2010/3/26 Tamás Cservenák <tamas at cservenak.net>

> Nem,
> az hogy a POM a repository-ban hogy van publikalva resze a Maven Repository
> Layout-nak. Kulonben az interoperability/backward compatibility lenne a
> problematikus....

Miért lenne problematikus? Ugyanúgy kiadhatja magából XML-ben. De miért
kellene XML-ben tárolnia? A struktúrát kell tárolni.

Az XML mint formatum lesz es marad is a _remote_ repository szabvanya.

Transzferre. De tárolásra? Amikor struktúra van a háttérben, akkor már ne
egy ASCII szöveges formátum alapján gondolkodjunk.

Az, hogy te mibol es hogy build-elsz es deployols ( a klasszikus maven +
> xmlpom, vagy maven + scalaPom, Ivy + generaltPom, ant build + HTTP Upload +
> kezzel megirt POM) az a te belugyed.

Ez így van.

De a "remote repository" (tehat nem a local repository ami a te gepeden van,
> hanem a "remote") az mindig is az XML POMot hasznalja.

Miért? Miért nem csak az interfészeken. Továbbmegyek: miért nem csak a régi,
compatibility interfészeken?

> De az XML ezuttal "jol lesz hasznalva":

Ebben ezek után már nem vagyok olyan biztos.

--
Verhás Péter
peter at verhas.com
t: +36(30)9306805