[Java lista] OSS

biziclop biziclop at gmail.com
2010. Már. 29., H, 17:34:14 CEST

2010/3/29 Tamás Cservenák <tamas at cservenak.net>:
> Szerintem nem értjük egymást: Te _soha_, de SOHA nem kódoltál munkaidőn,
> egyetemen kívül? Túlóra és házi feladat nem számít!

De, amikor még tizeniksz éves voltam, rengeteget.

De ha írnék is mostanában bármit (nagy ritkán azért előfordul), nem
fogom megmutatni egy potenciális munkaadónak, mert az a kód, ami csak
magamnak készült, olyan is.

Ne vedd a lelkedre, de ha te emiatt kitennél engem a potenciális
jelentkezők listájából, akkor alászolgája. Lenne egy jó álláskeresős
sztorim legalább: "Képzeld, a múltkor egy faszi az egyik cégnél
folyton azzal nyaggatott, hogy mutassak neki kódot, mintha megakadt
volna a tű. Mondom, ember, mondd, hogy mit kódoljak, megcsinálom. De ő
csak azt hajtogatta, hogy biztos van valami kódom otthon a fiókbavn
meg ilyen marhaságokat. Persze, hogy van, de semmi köze hozzá,
elhajtottam a francba."

lsp