[Java lista] OSS - kiborult a bili

Peter Verhas peter at verhas.com
2010. Már. 31., Sze, 14:46:49 CEST

Azzal ellenőrzöd a dokumentumot amivel akarod. Nyílt szabvány, olyan
implementációt használsz, amilyent akarsz. Ha nem tetszik a microsec
alkalmazása (nem nyílt, de ingyenes), akkor lehet használni másikat.
Nincs linux-ra? Szabad írni egyet.

A másik felébe is érzek némi sántítást. Ingyenesen használható
operációs rendszerre szeretnéd? Esetleg OS ingyenesen letölthető
hardverre? Vagy arra kötelez az állam, hogy vegyek gépet?

Nem azt mondom, hogy tetszik a szituáció, de valahogy azt sem
gondolom, hogy annyira rossz lenne. Már az is eredmény, hogy
szabványos a formátum. A help desk meg persze, hogy azt mondja, hogy
vegyél Windows-t és használd a microsec alkalmazást. Az ügyfelel 99%-a
számára ez a megoldás. Te meg vagy a 100-adik, akinek Linux-a van.

Péter