[Java lista] OSS

Király Péter kirunews at freemail.hu
2010. Már. 31., Sze, 21:04:52 CEST

 Elnézést, csak most láttam meg a leveleket. Én időnként belefutok magyarokba OS Javas projektekben, például a BME-s Halacsy Péter commitált a Solr-ba (vagy a Lucene-be?).Nem reklámként, csak megemlítem, hogy van OS Java-s projekt, amiben én is részt veszek:http://code.google.com/p/xcoaitoolkit/ Király Péter