[Java lista] könyv

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2010. Május. 5., Sze, 13:39:56 CEST

Sziasztok!

Szeretnék egy kis segítséget kérni, hogy milyen könyvet érdemes választanom.
A célom, hogy JEE világában jártasabb legyek, mint most. A most
gyakorlatilga azt jelenti, hogy ismerem, hogy hogyan épül fel, de nem
programoztam egyik rétegben sem komolyabb mértékben. A java alapok
megvannak.

Az elérendő cél, hogy olyan alkalmazás hozzak létre, amelynek van
webes (gwt) és webstartos (swing) felülete. Alkalmazás szervernek a
JBOSS -t gondoltam és adatbázis meg Postgres. A lényegi probléma ott
van, hogy az a rész nagyon sötét, ahol a rétegek beszélgetnek
egymással (swing-servlet-dto-ejb). Egy-egy EJB -t hogyan hívok meg
webes vagy swinges felületen keresztül. Láttam, hogy van külön könyv
gwt-re, servletre, ejb 3.0 -ra. De a kérdés, hogy van-e olyan könyv,
amelyben egy-egy ilyen alkalmazás elkészítése le van írva? Ha
ismerősek vagytok php-s világban, akkor ott is van egy olyan könyv,
amely egyszerre tárgyalja a mysql-t, az apache-ot és a php-t olyan
mértékben, hogy egy alap alkalmazás összerakható legyen. Ha mélyebbre
akarunk menni, akkor már komolyabb könyvek kellettek ott is.

Előre is köszönöm a javaslatokat és remélem, hogy érthető a problémám. :)

--
- -
--  Csanyi Andras  -- http://sayusi.hu -- Sayusi Ando