[Java lista] eclipse plugineket keresek: propeties- és jsp-editor

chico at tisztanet.hu chico at tisztanet.hu
2010. Május. 14., P, 11:36:16 CEST

>properties editor:
>- unicode-escape-elje a nem latin-1 karaktereket
>- opcionálisan adjon támogatást a nyelvi változatok kezeléséhez

http://propedit.sourceforge.jp/index_en.html
Mindent UTF-8-ba konvertál, és abban ment le, de a képernyőn
normálisan látod. Tökéletes vele a magyar ékezetek megjelenítése.
(persze a szokásos UTF-8 beállításokat meg kell tenni
(setCharacterEncoding, html-ben a meta beállítása, stb)

>jsp editor:
>- syntax highlight
>- tag completiion

Az Eclipse WTP (Web Tools Project) része. Én JSTL, és Spring-es
tag-ekre használom, és működik (persze a ha javascript-es idézőjelbe
van ágyazva akkor kicsit belegabalyodik a szinezésbe)

Üdv,
Chico