[Java lista] JUM XV.

Tamás Cservenák tamas at cservenak.net
2010. Május. 14., P, 16:22:12 CEST

Sziasztok,

Majus 26.-an erkeznek Szegedre, a "mini SonatypeCon"-ra:

Jason Van Zyl (CA) - Sonatype CTO
Benjamin Bentmann (DE) - a Maven Core fo fejlesztoje es mas Maven-related
stuff fejlesztoje, Sonatype.
Milos Kleint (CZ) - a Netbeans Maven IDE integraciojanak eredeti szerzoje,
volt Sun-os, Sonatype.
Alin Dreghiciu (RO) - az http://ops4j.blogspot.com/ fejlesztoje, jelenleg a
Sonatype OSGi runtime-on dolgozik, Sonatype.

es maradnak par napot (Milos as Alin csak pentekig), Jason egy hetig. Ha mar
toljatok, akkor megoldhato-e ugy, hogy esetleg el tudjunk ugrani egy eloadas
erejeig. Marmint, ha erdekel a dolog. De johettek Szegedre is :D

Thanks,
~t~