[Java lista] Rejtélyes Tomcat leállások

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2010. Május. 18., K, 11:25:03 CEST

Keresel ilyesmi sorokat:

java.lang.Thread.State: BLOCKED (on object monitor).

Ez jelzi, hogy az adott szal egy lockra var. Az alatta talalhato stack
dumpban ilyesmi sort kell keresni:

- waiting to lock <0x00007f1d5ac9ed20> (a java.lang.Object)

Ez jelzi, hogy erre a lockra var. Ezt a szamot el kezded keresgelni
dumpban, talalsz valami ilyesmit:

- locked <0x00007f1d5ac9ed20> (a java.lang.Object)

Ez jelzi, hogy az adott szal fogja a lockot. Ezt a stack tracet vegig
bogaraszva talan lehet latni, hogy miert olyan lassu a szal.