[Java lista] GlassFish 3.1 M1

Szomor Attila aszomor at computertechnika.hu
2010. Május. 21., P, 08:54:19 CEST

Szia,

Nem élesben használom csak tesztre, de néha jó lenne tudni, hogy az
elgondolásom rossz-e vagy a nightly build, mert a v3 éa a v3.0.1 még nem
tudja, így a fórum ajánlása szerint marad a nightly build.
Úgy gondolom, ha megírom milyen hibát találtam azzal segítek a csapatnak,
meg magamnak is, mert előbb bírok tesztelni.

Attila.

2010.05.21. 08:43:57 dátumon Peter Fabian <Peter.Fabian at sun.com> írta:

> a nightly build szerintem semmilyen QA-n nem megy át, így bőven van rá
> esély hogy vacak :)
> a  milestone build-ek sem  nem valók éles használatra. 3.1 végleges
> valamikor év végére van tervezve.

Pécs is the European Capital of Culture in 2010