[Java lista] mssql jdbc driver standalone java applikaciohoz

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2010. Május. 21., P, 10:51:48 CEST

hello,

On 05/21/2010 09:36 AM, Szomor Attila wrote:
> Szia Zamek,
>
> Mivel a FreeTDS-en alapszik én is ezt ajánlom inkább az MS verzió helyett,
> bár próbáld ki azt is és írd meg, hogy mik a tapasztalatok.

Ugy tunik nem a driverrel van a gond, hanem azzal, hogy az autentikacio
domain alapu.
Vagyis a usernev ugy nez ki, hogy xxxx\yyyyyy
Ha egy rongydozeres geppel belepek a domainba egy usernevvel, akkor az
onnan inditott java programnak hogy kell autentikalni?

Ha fejlesztek egy kulso nem domain-hez csatolt gepen vagy neadj'isten
egy linux-os klienssel, akkor nem is tudok hozzaferni?
Esetleg lehet beallitani az mssql-nek, hogy ne csak domain-bol engedjen
be? Amugy is van vpn.

--
  thx,
E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu