[Java lista] Eclipse DemoCamp Helios

Orsolya Bali obali at b2international.com
2010. Május. 25., K, 14:25:21 CEST

Kedves Mindenki,

emlékeztetőül: jövőhét szerdán Eclipse Demo Camp.

Ha bárki szeretne előadni, legyen szíves minél előbb jelezni, mivel
elképzelhető, hogy limitálnunk kell az előadások számát.
Néhány aranyszabály a jó demóhoz: maximum 15 perces, magyar nyelvű,
gyakorlatias.

Részvevőként is még mindig várjuk a jelentkezéseteket, feliratkozni itt
tudok:
http://wiki.eclipse.org/Eclipse_DemoCamps_Helios_2010/Budapest

Üdv,

Orsi