[Java lista] Spring3 MVC alapprobléma

Dénes Medzihradszky medzihradszky.denes at gmail.com
2010. Nov. 22., H, 13:39:53 CET

Szia!

Egész pontosan az én Spring 2.5 alkalmazásomban csak annyit kellett
csinálni, hogy a messages.properties fájlban felvettem egy
typeMismatch.student.entranceExam.writtenExamResult kulcsot és hozzá a
kiíratni szánt szöveget. Azaz nem általában az Integer típushoz, hanem
a konkrét mezőhöz kapcsoltam, amely mellett természetesen ott van a
 <form:errors element="div"
path="student.entranceExam.writtenExamResult" id="error" />
sor.
A szöveg megjelenését az "error" css bejegyzés szabályozza.

Úgy tudom,hogy a 3.0 ebben (sem) különbözik...

Sok sikert!

Dénes

Ezt persze