[Java lista] Oracle collection -> java stored procedure

Vig Balázs Balazs.Vig at dataexplorer.hu
2010. Nov. 24., Sze, 11:38:01 CET

Sziasztok!

Már egy ideje túrom a netet, de még nem találtam rá a működő megoldásra. Remélem, itt tud valaki segíteni.

Szóval van egy VARRAY-om, ami egy numerikus indexet, és egy nested table-t tartalamaz. Ezt szeretném átadni egy java tárolt eljárásnak.

Odáig eljutottam, hogy ez a java oldalon oracle.sql.ARRAY lesz, de mi Oracle oldalon?
CREATE FUNCTION ntproba (it xxx) RETURN varchar2
AS LANGUAGE JAVA
NAME 'ntproba.nt(oracle.sql.ARRAY) return String';
/

Mi kerül az XXX helyére?

séma szinten deklaráltam:
create or replace type itable as table of integer

a varray-t csak pl/sql-ben lehet deklarálni:
type itablecachetype is table of itable index by binary_integer;
viszont mivel nem deklarálható, ezért nem is tudok ilyen típusú paramétert definiálni.

Előre is kösz:
VigB