[Java lista] RE: cache invalidation in eclipse link 2.1

chico at tisztanet.hu chico at tisztanet.hu
2010. Nov. 25., Cs, 23:00:59 CET

Üdv!

Én a következő módszert használom (EclipseLink 2.x):

@Entity
@Cache(alwaysRefresh = true, refreshOnlyIfNewer = true)

A működéshez az kell, hogy legyen egy @Version meződ.
Ha "hátulról" turkálod, csak akkor veszi észre a változást, ha
megváltozik a verziószáma.

A megoldás hátránya, hogy JPA vendor specifikus lett...

Üdv,
Chico