[Java lista] Háttérkép kérdés

Mester József mesterj at freeweb.hu
2010. Okt. 4., H, 11:19:49 CEST

  Sziasztok

Lenne egy alkalmazás aminek kötötten Swing-ben kell készülnie.
Egy háttérben látszó kép elé kellene változó számú panelt pakolnom
változó tartalommal. De a T. megrendelőnek jelenleg fontosabb, hogy a
háttérben látszon a logója mint az alkalmazás adattartalma.
Keresgéltem a net-en olyan megoldásokat találtam amik graphics osztályt
használnak de nekem ez nem igazán felel meg.
Sokkal jobb lenne ha áttetszőek lennének a panelek és mögöttük a
frame-en vagy egy panelen mindig látszana  a kép.

Józsi