[Java lista] Nexus Private Repository

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2010. Okt. 7., Cs, 17:38:50 CEST

Üdv,

Azt próbálom megcsinálni Nexus-ban, hogy vannak a default
repository-k, melyek a Public repositories group tagjai, meg felvettem
kettőt, melyet beletettem egy új, Private repositories group-ba.
Utána vettem fel a Public repositories group-hoz Previlege-t, majd
vettem fel egy Role-t, amibe beletettem az előző Public Privilege-et
(read).
Majd az anonymous felhasználótól elvettem a 'Repo: All Repositories
(read)' Role-t, és hozzáadtam az enyémet.

Mindezt ez alapján:
http://nexus.sonatype.org/nexus-faq.html#18

Az anonymous semmit nem lát. Mi lehet a baj?

A cél ugye az, hogy amik alapban vannak a Nexus-ban, azokat az anonym
is lássa, de a két új felvettet ne.

Viczi