[Java lista] Maven2 fordítás

Tamás Cservenák tamas at cservenak.net
2010. Okt. 7., Cs, 23:27:24 CEST

Na, ez Ă©kezeteket kĂ­van!

Ezt sosem értettem. Mindig elvárom (tévesen?), ha már az emberünk nyilvános
fórum elé járult segítségért, hogy a problémás projekt is nyilvános.
Elvégre, hogy segítsünk, ha nem látjuk a "beteget"? Legalább egy kis
projektecske, testcase, vagy ilyesmi is jó, amin mindketten ugyanazt a hibát
tudjuk reprodukálni.

Ha nem publikus, sőt, titkos (!), én szívesen aláírok bármilyen titoktartási
szerződést, miután megegyeztünk a munkadíjamban. Pofonegyszerű!

Thanks,
~t~