[Java lista] Maven2 fordítás

Gábor Lipták gabor.liptak at gmail.com
2010. Okt. 8., P, 10:55:14 CEST

  Igazából az szokott a baj lenni, hogy az ant scripted mögött mindig
filozófia van, ha már 2 lapnál hosszabb. Ezt a filozófiát aki
következőleg belenyúl, nem érti, és szétpereg az egész. Én az anttal
mindig így jártam régebben. Ugye a Maven egyik fő hozadéka a filozófia.
Persze azt is szét leeht rontani, illetve rosszul csinálni. Szóval az
ant script akkor jó szerintem, ha egy-két oldal. És véletlenül se
hívogassák egymást scriptek.